З 1 липня – реєстрація ризикових податкових накладних стала неможливою

03.07.2017

Як повідомили спеціалісти управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Херсонській області, з 1 липня п.р. повноцінно запрацювала  електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично зупиняє реєстрацію ризикових податкових накладних.
Варто зазначити: ще з 1 квітня п.р. ДФС України запровадила роботу у тестовому режимі системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків, коригування в ЄРПН. Вже сьогодні окрема частина херсонських підприємств  отримують квитанції з інформацію про те, що їх операції та податкові накладні віднесені до ризикових. А з 1 липня п.р. може відбутися зупинка таких податкових накладних.

Представникам сумлінного бізнесу Херсонщини не варто хвилюватися щодо зупинки реєстрації податкових накладних. На рівні ДФС України проведена ґрунтовна робота щодо удосконалення критеріїв оцінки ризиків саме для суб’єктів господарювання реального сектора економіки.

У випадку зупинення реєстрації податкових накладних платник податку має можливість звернутися до органів ДФС за місцем обліку та надати відповідні документи бажано в електронному форматі. Комісія розглядає заяву та протягом 5 днів приймає рішення про наявність ознак ризику по конкретній операції.

Наразі ДФС України прогнозує, що відсоток податкових накладних, які будуть зупинятися електронною системою, не перевищить 0,1 відсотка від загальної кількості перевірених документів.

Автор: Головне управління ДФС у Херсонській області